vineri, 16 iunie 2017

Printul ierburilor

Un foto omagiu adus Naturii, al carui subiect uman este nepotul meu venit tocmai din America in vacanta la bunici.
Sincer,am  ramas extrem de uimit de cat s-a bucurat el sa se zbeguie in iarba inalta si deasa !
Poate si pentru faptul ca de unde vine el,pe acolo peisajul este mai arid,chiar si in zonele montane apropiate!

De-am intelege odata ,cat mai grabnic,ce avem atat de minunat si nu stim pretui cum se cuvine!




Pe ganduri


Viitorul incepe azi!Incotro?


Fara griji...


Repaos in verde si auriu


Clipa de gratie


Liniste perfecta


Un zambet pentru vesnicie...


Eu ,Pamantul si ..Cerul!


Aparati Natura!!!


Bucuria lui m-a cuprins si pe mine..Doamne,.noi,adultii,de-am lua aminte si reinvata  de la suflet de copil ,cate ceva despre jocul si bucuria lui atat de fireasca,intensa si curata!



Cu o zi inainte "Printul ierburilor" cum l-am poreclit spre marea lui incantare ..era netuns!

Niciun comentariu: