duminică, 14 mai 2017

Pe graba/Eurovision 2017

A ajuns publicul sa simta mai bine muzica decat juriul!
Cam asa s-a intamplat anul asta la Eurovision unde Romania a urcat mult in clasament datorita votului din partea publicului!In final,locul 7..nu-i rau,dar se putea si mai bine!
Din punctul meu de vedere merita char sa castige,,si nu o spun din spirit nationalist ,ci luand in calcul cantecul in sine...  interesant,ritmat expresiv,frumos cantat, original,evident a presupus un efort creativ,o idee de realizare artistica!Altminteri,o piesa fr zglobie,dinamica,tonifianta,o minunata completare de voci ,stiluri..iar ea,,..,chiar o voce!Ce am ascultat pe la altii,voci bune,insa compozitional,nimic deosebit care sa-ti atraga atentia,ori  sa te miste emotional!
La fel apreciez ce a cantat reprezentatntul Croatiei,el a avut chiar si un mesaj minunat prin muzica sa!

Nu la fel pot spune despre castigatoarea acestei editii,Portugalia !
O piesa lenta,un bluzz,imi place genul,dar muzical,sa avem pardon, e o piesa mediocra,facila!Si vocea ,nici pe departe remarcabila!Poate in alta interpretare, ar fi rasunat mult mai bine!
La fel si reprezentantul Bulgariei,locul 2 parca...care" copil minune"?...sa avem pardon ,am ascultat la noi o multime de copii care comparativ,canta chiar fantastic.Muzica,,,nimic neobisnuit,cliseu,nu tu linie melodica care sa-ti mearga cumva la suflet!Si la naiba cu "look"ul afisat..de pomina!
Asadar, deceptie totala,,,cum se jurizeaza,voteaza,ce preferinte hilare pot unii avea,mi-e sila!
Si cu certitiudine,mai dicteaza  si politicul !


Evolutia Romaniei din semifinala!



Oficial video!Minunat realizat!



Niciun comentariu: